Başrollerde Cemal Hünal, Engin Altan Düzyatan, Sinem Kobal, Gürgen Öz gibi ünlü oyuncuların bulunduğu, yerli sinema aşk tadında Romantik Komedi filmi. Film konu olarak kendini belirmiş romantiklik ve komedi içermekte. Başrollerinde bir çok ünlü oyuncunun oynadığı Romentik Komedi'de geçen seneryo anlatacak olursak; Üç yakın arkadaş olan Zeynep, Didem ve Esra. Zeynep'in düğünü bazı sürprizlere neden olacaktır. İstemediği bir işte yıllardır çalışan Esra istifa edip kötü giden ilişkisini sona erdirir. Reklam ajansına çalışmaya başlayan Esra, ajansın kreatif direktörü Mert ile yakınlaşırken, Didem'de Mert'in arkadaşı aktör Cem Sezgin'den etkilenir. Durum metinsel olarak biraz karışık gözüksede bu üç arkadaşın kararları hayatlarını değiştirecektir...

Romantik Komedi fragmanı izle


1 Responses to Aşk tadında Romantik Komedi

  1. Adsız Says:
  2. Filmi daha yeni izledim ve inanılmaz keyif aldım Hollywood tarzı romantik komedileri seviyorsanız mutlaka izleyin derim. Türk sinemasından bu denli başarılı bir film beklemezdim, izlemeden önce kararsızlık içindeydim, ancak izledikten sonra paramın boşa gitmediğini anladım.

     

Yorum Gönder

 

Add to Technorati Favorites

Çeşitli Bağlantılar